... ахиад л өнөөх утга учиргvй, ашиг тус, алдаа харуусалгvй тэнэглэлvvд ... хичнээн ч дахин давтсан тvvнээс хашрана гэж байхгvй ... магадгvй харамсал төрдөггvй болоод, эсвэл ямар нэгэн алдаа биш зvгээр л нэг тэнэглэл болохоор нь давтаад байдаг ч юм шиг ... гэхдээ энэ тэнэглэлvvдийн хаа нэгтээ би биш ч өөр хэн нэгэн шаналж, басхvv гомдсондоо vзэн ядаж суудаг л байх ... гэсэн ч тэр нь би л биш юм чинь гэх аминч бодол толгойд орж ирнэ ... ... ганцхан надад л тархи байдаг, зөвхөн би л бодож чаддаг гэж сэтгээд байдгийн болуу ... vvр цайтал, сар гартал юуг ч юм, эсвэл бvр юу ч бишийг бодсоор л ... бодсоор л ... хэзээ ч, хэнд ч хэрэг болохгvй байх магадлал асар өндөртэй зvйлсийн тухай бодсоор л ... хэтэрхий олон бодлуудаасаа залхах ч, бас тvvнгvй бол бусад бvхий л зvйлсээс залхах ... тиймдээ ч эргээд л бодол дээрээ ирнэ ... тиймээс ч ер нь бvрэн төгс ганцаардлыг хvсдэг ч тийм байж чадаагvйм шиг ... миний дотор хэтэрхий том орон зайг эзлэх болсон бодлууд маань надаас хамааралгvй, тусдаа нэгэн болж хувирсан шиг ... тэгээд л би ганцаардлыг хайдаг ч олж чадаагvйдээ гомдон, ганцаардлыг олж чадаагvйн хамгийн том шалтгаан болсон бодлынхоо мөрийг тvшин гуниглана ... гэхдээ би тvvнийг vзэн яддаггvй ... ... би ээжийгээ баярлуулж, боловсрол олж авч, ажил хийж, хэн нэгэнтэй хамтран амьдрал зохиож, хvн шиг амьдрахын тулд төрсөн гэж өөртөө итгvvлэхийг оролддог ч ... /гэхдээ тэр" хvн шиг" амьдрал гэдэг нь юу болохыг одоо ч ойлгоогvй байгаа хэдий ч/ ... бодол минь надад "чи ердөө vхэхийн тулд л төрсөн" гэж бvхий л биеэр минь нэг шивнэнэ ... итгэхийг хvсэхгvй ч тэр шивнээ аажим аажмаар хашгираан болон хувирч, тэр чигээрээ би тvvнд уусаад байх шиг ... тэгсэн хирнээ энэ уусалт маань надад таалагдаад ч байх шиг ...

0 comments: