Зүүд

хүмүүс бүгдээрээ нэг хєлєг дээр амьдардаг. wall E дээр гардаг шиг. тэгээ тэнд нь 2 тєрлийн хүмүүс байдаг. анх ирэхэд нь шалгаад 2 хуваасын. нэг хэсэг нь жирийн л хүмүүс. нєгєє хэсэг нь хальт мутантархуу. гэхдээ энд ирж шалгуулахаасаа ємнє тэд нар нь єєрсдийгєє мутант гэж мэдээгүй байсан. нэг багажаар шалгаад, мутант гэдгийг нь илрүүлэнгүүт мутант шинж тэмдэг нь гарч ирдэг. мань анх шалгуулахдаа жирийн хүн байсын. гэхдээ шалгуулж байснаа бол зүүдлээгүй, зүгээр тэгсэн гэж мэдээд байгаан. за тэгсэн чинь маниус дэлхий рүүгээ буцах болвоо. хєлєг нь аймар доошлоол, ханан дээр нэг багаж байрлуулчихсан. маниус хир доошилж байгааг заадаг. хаха, огторгуйд газар бий болгочихсон ш д би. манай хєлєг огторгуйд газрын гадаргаас тэдэн км доош унаж байна гээл :р нєгєєх нь тоо нь доошилж байснаа, 0 болоод, тэгснээ сүүлдээ хасах руу ороод яваад єгсєн. за энэ ч яахав. тэгсэн маниусыг дэлхий рүү буцахаас ємнє ахиал шалгах юм болов оо. энэ хєлєг дээр байх хугацаандаа хэн нэгэн нь мутант болж хувирсан байж магадгүй гээл. гэхдээ мутантууд нь болон жирийн хүмүүс нь ямар ч ялгаагүй хамт л амьдардаг. за тэгээл шалгуулах юм болвоо. нисэх буудал дээр металл илрүүлэгч билүү, нэг тийм арк шиг юмаар хүмүүсийг гаргадаг даа. яг тийм юм єчнєєнийг тавьчихсан. тэрүүгээр орж шалгуулна. болоогүй ээ, тэгэхдээ бас зүгээр гаргачихгүй. хүмүүсээс асуулт асууна. худлаа хариулах юм бол тэнд нь нэг дохио дуугардаг. гэхдээ худлаа ярьлаа гээд дэлхий рүү явуулахгүй биш л дээ. зүгээр л тухайн хүн худалч уу үгүй юу гэдгийг хүмүүст мэдүүлж байгаан. би ч хараал зогсож байлаа. тэгсэн тэнд нэг мутант залуу байнаа. нуруун дээрээ мангар том 2 цагаан далавчтай. тэгээл тэрүүгээр нэг нисээл. мань хараал бараг дурлаатахваа. тэгснээ єєрєє єєртєє, би чинь яаж байнаа, надаа чинь нєхєр байгаа ш д гээл нєгєє залуугаас арай гэж харцаа салгаал, хажуудаа байсан нэг залууг нуруугаар нь тэврээд зогсчихын. тэр нь л миний нєхєр бололтой. тэгсэн тэр нь манай том ах байхын (бузар эм гсн, лол). тэгсэн нєгєє далавчтай залуу чинь нєгєє шалгалтын аркууд дундуур ямар ч саадгүй бүгдийг нь дамжаал гүйгээд гарчихын. тэгсэн хүмүүс шүтээл. хэр баргийн хүн саадгүйгээр тэр аркаар гарч чаддаггүйн байна л даа. бодуул тэр залуу нь майр гэгээрцэн гар юм шиг байгаан. тэгснээ над дээр хүрч ирээл юм яриваа. байхгүй ээ, байхгүй. мань дурлаад наасан. гэхдээ сонин, царайг нь санахгүй байгаан байж яаж дурласын бүү мэд. тэгээл нєгєє залууг чинь, намайг аваад нисээч, би нисэж үзмээр байна гэвээ. тэгсэн нисэхээсээ ємнє нєгєєх чинь надаа нэг дугтуйтай захиа єгєєд. тэнд нь бодуул нэг тийм хайр майрын л захиа байгаа бололтой. хаха, зүүдэндээ бас бүтэлгүй дурлахыг хүсэхгүй байгаа байхгүй юу нєгєєх чинь, лол. тэгээл намайг нэг гартаа тэврээл нисвээ. би нєгєє захиаг нь гартаа тас атгачихсан. нисэж яваад унагачихвий гэж санаа зовоол. ёооё, тэгээл ниссэн чинь мангар гоё. дээрээс хамаг юм мангар тод харагдаал. би тэгээл хэлж байнаа, єндрєєс юмнууд мангар жижигхэн харагддаг гэж бодож байсан ш д. яг л миний цуглуулдаг пийвний бєглєє шиг харагдахын байх гэсэн чинь мангар тод харагддын байна гээл. хаха, зүүдэндээ хүртэл нєгєє пийвээ ярьсаар л. тэгээл нисэж яваал цагаа харсан чинь цаг 17:97 болж байдын. (1 цаг 100 минуттай байгаад ерєєсєє гайхахгүй байгаан) би сандраал. нєгєє шалгууртаа 18 цагаас ємнє орохгүй бол болохгүй гээл. тэгээл эргэж нисээл, би шалгуулах гээл очвоо. тэгсэн чинь, цаг давчуу байгаа болохоор арк шиг юмаар биш, гарт таарсан, хуруугаа байрлуулах 5 хонхорхойтой юманд гараа хийгээд шалгуул гээд. цаг нь давчдаад, мангар олон хүн шаваад. мань дундуур нь дайрч чаддаггүй. тэгээл арай гэж нэг тийм юм олоол хуруугаа хийх гэсэн чинь шалгаж байсан хүн нь, чиний хуруу нарийхан юм байна. наатах чинь бүдүүн хуруутай хүнийх байна гээд авчихын. мань хальт догдлоостой. єєрийгєє далавчтай болчихож магадгүй гэж горьдоод байгаа байхгүй юу. тэгээ зогсож байсан чинь гадаа машины дохиолол дуугараад сэрчдийн хүүр гэж. гүрийгээл, биеэ ч хєдєлгєхгүй, нүдээ ч нээхгүй, эргэж унтах гээл хэвтээл байлаа. ашгүй эргэж унтаад, нєгєє зүүдэндээ орвоо. би сандраал. яанаа хурдлахгүй бол би сэрэхнээ гээл. тэгээл яг нэг юм олж аваал, хуруугаа хийгээл .., тэгсэн гадаа хүүхдүүд орилолдоод, эргэж унтах ямар ч боломжгүйгээр сэрчихсэн.

гомдолтой л байсан. нэгд, би єєрийгєє мутант болж уу үгүй юу гэдгээ мэдэж чадаагүй. хоёрт, далавчтай залуугийн єгсєн захиаг уншиж амжаагүй байсан ш д :(

гэхдээ дундуур нь єєр зєндєє юм болоол байсан. манай нэг найзын эгч нь аягүй сонин мутант болцон. хаха, модон мутант гэхиймүү хаашаан. унтаал сэрэнгүүт нь биеийг нь бүрхээд мод ургачихдаг. тэгээд тэрийг нь хуулж авч байж дотроос нь она-г гаргаж ирдэг, хаха. гэх мэтийн хачин юмнууд зєндєє л болсон л доо ууг нь.

2 comments:

Агиймаа О Бүргэд / Аврора.О said...

Ээ ёстой хайран юм болж дээ. Гэхдээ чи сэрчихээд нэг зүүдэндээ буцаж очиж чаддаг хэрэг үү? Би шал далий юм зүүдлээд явчихдаг

ollie said...

ихэнхдээ л буцаад орчихдын. гэхдээ заримдаа ч чаддаггүймаа.