Зүүд

Гол дүрд: Тайхар-эрэгтэй найз Эндэ-эрэгтэй найз Саруул-эрэгтэй найз. би 10 жилийн сургууль дээрээсээ ангийнхаа нэг охиноос зугтаж байгаагаар эхэлж байгаам. янз нь би лесби байсан бололтой. тэгээд нэг залууд сайн болоод, нөгөө охиноосоо салах гэсэн чинь өнөөх нь уурлаад, намайг хөөгөөд байгаа болтайм. сургуулийн хаалгаар гүйгээл гарсан чинь Тайхарын машин зогсож байна. гялс орж суугаал, "хурдан яваарай" гээл хашгирлаа. араас нөгөө охин маань гүйгээд гараад ирлээ. жолооны ард Саруул суучихсан. хажууд нь Тайхар суучихсан. би арын суудал дээр Эндэ-тэй хамт суугаал хөдөллөө. өнөө охин маань ард орилоол хоцорлоо. бүгдээрээ л надаас яав ийв гээл асуулаа. би ч болсон юмаа ярилаа. аа тийн, гол нь, би нөгөө дурласан залуугаасаа жирэмсэн болцым шиг байгаан. тэгээл явж байсан чинь Эндэ нэх хачин хачин юм яриад болдоггүй. бараг л, манай найз охин бид хоёрыг найзалж байх үед өнөөхийг маань оролддог байсымуу даа. салцан мөртлөө миний майр дургүй хүрээл, яршиг зүгээр, ингэж явахаар үхчий гэж бодоол, машины явдал дунд нь үсэрч буугаад, өөр зам руу гүйж байгаам. тэгсэн яг нэг машин ирж харагдахаар нь тэрний урдуур үсэрчихвээ. цагаан өнгийн жип байсан. өнөөх нь намайг мөргөөл, би замын эсрэг урсгал руу шидэгдээл, тэгээл нөгөө талаас ирж байсан нэг машинд бас яг мөргүүлэх гэж байсан чинь Тайхар үсэрч гарч ирээд, намайг машинаас холдуулав. би бөөн цус. өнөө хэд чинь намайг машинд аваал орлоо. Эндэ алга болчихож. бүгд л надаас яагаад ийм үйлдэл хийгээд байгааг асууж байнаа. тэгсэн би шоконд орсымуу яасын ярьж чадахаа больчихож. Тайхар, Саруул хоёр юу болсон байж болзошгүй тухай баахан таамаг гаргаж байнаа. тэгснээ л хоёулаа, түрүүн Эндэ-тэй муудалцаад байх шиг байсан. тэрнээс л болсон байх. Эндэ ч бас гэнэт машинаас буугаад зугтаацан гэж яриал, Эндэг хайхаар явав. өнөөх нь тэгсэн замын хажуугаар гүйж байнаа. мань хэдээс л зугтаж байгаа бололтой. манай хоёр ч барьж авах гээл хөөлөө. би тэгсэн цус алдаад болдоггүй ээ. тэрийгэээ өнөө хоёртоо арай гэж ойлгуултал, Эндэг хөөхөө болиод намайг аваад эмнэлэг явав. эмнэлэгт очоол эмч нь миний нүд рүү гэрэл тусгаж харснаа, за даа, бараг л мэдрэл нь муудчиж гээд. би ярьж чадахгүй. "ямар шаадаг гар вэ" гэж дотроо бодоод байгаам. миний зүүн гуя аймар том зүсэгдээд, мах нь бараг гараад унжчихсан. гэдэс бас зүсэгдчихсэн. тэрүүгээр нь миний эрхтэн цувчих гээд. би гараараа гэдсээ дарсан чинь элэг маань гарт баригдаал. аввввввв, нэг тийм, нэх балиар цулцганасан эд байсан. тэгсэн гэнэт миний гэдэснээс бөөн бөөн ягаан юм гоожоод. гэхдээ цус биш. тэгснээ араас нь баахан загасны түрс шиг юм гарч ирээд. тэгсэн эмч нь үзсэнээ, "жирэмсэн юм байшдээ. энэ хүүхдийг нь авчих уу" гээд. үнэн зэрлэг тээ. би тэгсэн сандарсандаа хэл орж нтр. "миний хүүхэд зулбачихаагүй байна уу. тийм бол авхуулахгүй ээ" гээл. загасны түрс гарч марч, надаас одоо загас төрөх гээд байгаамуу хаашаан :р тэгээл би хэл ороол, өнөө эмч нарт юу болсныг яриал, өнөөдүүл нь ангайгаал намайг хараад суугаад байхын. гуяны маань мах унжсан хэвээрээ л. "та нар намайг тэгээд эмчлэхгүй юмуу. би цус алдаж үхлээ ш д" гэж байж нэг юм эмчлүүлэв. тэгээл хэсэг хугацааны дараа, би баахан боолт моолт хийлгэчихсэн, эмнэлэг дотор нөгөө хоёроо хайгаад нэг тэрэг түрээд явжийнаа. тэргэн дээр нь баахан шингэн. надад л дусал залгасан бололтой. тэгээ тэрийгээ түрээд явах гэсэн чинь нөгөөхийг нь тогонд залгачихсан. тогны утас нь майр богинохон. явж болдоггүй. нэг сувилагч явж байхаар нь асуулаа "энийг тогноос нь салгаж болох болуу" гээл. тэгсэн чинь, салгаад удаан явж болку шүү гэхээр нь гялс салгаал өрөө өрөөгөөр шагайгаад явжийсан чинь манай 2 нэг өрөөнд, орон дээр хэвтэж байнаа. хоёулаа гараа боочихсон. яасан гэсэн, хөлбөмбөг тоглож байгаад гэмтчихсэн гэнэ. би тэгээл Саруул дээр очоол амар сайхандаа жаргах шиг болсон. бодуул өнөө дурласан залуу маань Саруул байсын байлгүй :р

16 comments:

lonebee said...

fantastic :D

ollie said...

хахаха

K said...

fantastic baihdaa yahuu deee chi odooo, xaxaxa.

solioootoi, mun uu kk.fantastic -aas arai deeriimaa haraad baisan chin :))

ollie said...

хахахахахаха =D

K said...

yamar hurdan ineediim bee chi odoo :-L. comment bichij barag duusaagui baihad ineetsen baihiin :))

ollie said...

инээд хүрээд тэсэхгүй байсымаа гсн :р

BT said...

Зүүд юмуу зохиол юмуу? кеке жаахан ойлгоц муутай л даа. Би лав зүүдээ сэрсэнээсээ хойш минут болход л мартчихдаг санах гээд хичнээн оролдсон ч харин ч нэг санахгүй дээ :)

dao said...

учиргүй дүр мүртэй лаг зүүд наасан хэ хэ. үйл явдал нь аймр өрнөлтэй юм кэкк

Doctor said...

Балаа авсан байш'д

ollie said...

BT: зүүд зүүд. ирваа зүүднүүдийн маань нэг :р

О.Элбэгтөгс said...

zuudee gej...

Jamba said...

Aimshgiin zuud. Ingej zuudluu l majiichix yum bna.

ollie said...

энэ харин ч "жирийн" гэх ангилалд багтах зүүд ш д :р

Галтар said...

хоррор

ollie said...

иймхэн юмыг хоррор гэхгүй ээ :р

Saruul said...

wow. Chudesno!