Зүүд

Үеэл ахтай мөстсөн гол дээгүүр машинтай явж байна. Тэгсэн гэнэт голын мөс цөмрөөд. Яагаад ч юм би машинд ганцаараа үлдчихсэн. Тэгээд машинаас гараад, усан дотор, хэсэг мөснөөс зуураад ахыг дуудаад байсан. Тэгсэн нөгөө барьж байсан мөс нь ч бас хөдлөөд эхэлсэн. Ах тэгсэн баахан хөнжил авчраад ус руу хаясан. Би тэрүүгээр нь дамжаад уснаас гарч чадсан. Тэгсэн явж явж нөгөө мөстсөн байсан гол нь манай ээжийн том өрөө болж таарсан :р Уснаас гарах гэж зүтгэж байхдаа би нэг төмрөнд хуруугаа хатгачихсан. Тэгсэн тэр нь халдвар өгөөд, миний дунд хуруу богинохоон, бүдүүн, цэв цэнхэр өнгөтэй болоод. Цэврүү үсэрчихсийм шиг бэлцийж байснаа гэнэт хагараад баахан цус нүүр үсрээд. Тэр бэлцийсэн юм гарч ирээд, хага үсрэх нь хэдэн минут болоол давтагдаад. Сүүлдээ ч бүр гар маань 6 хуруутай болоод. Зургуулаа тэгж хөхрөөд, бэлцийгээд, хагараад. Тэгсэн намайг нэг өрөөнд тусгайлаад хорьчихсон. Бодуул тэр нь халдвартайн байлгүй. Тэгээ миний эмч гээд нэг хүүхэн ирсэн. Над дээр 1 жаахан охин л орж ирж болохыг хэлсэн. Тэр нь халдвар авдаггүйн байх. Тэгээ өнөө охин чинь орж ирээл, надаа үлгэр мүлгэр ярьж өгөөл, хэрэндээ л намайг баясгаад байгаа бололтой. Тэгсэн хажуугийн орон дээр Том Хэнкс бас хэвтэж байхын. Над шиг өвчин туссан бололтой :р Тэгтэл хаанаас ч юм, би эмч хүүхэн маань хүүхдээ алах гээд байгааг олоод мэдчихсэн. Тэгээл эмчээ нууцаар дагаад явж байсан чинь, өнөөх чинь мөстсөн гол болох ээжийн том өрөөнд охиноо авчирснаа, тэндээс гарч ирсэн тэнэг том загасанд охиноо идүүлчихсэн. Би тусламж дуудсан. Баахан хүн ирсэн. Тэгээ өнөө загаснаас охиных нь цогцос гарч ирээгүй бололтой. Хүмүүс охиныг нь амьд байгаа гээл хайгаал байхын. Тэгсэн нэг хүн нэг хачин нохой дагуулж ирснээ, "Охин нь энэ байна" гээд :р Тэгсэн хүмүүс өнөө нохойг чинь хэдэн талаас нь харж байснаа, "энэ охин нь биш байна. Энэ чинь золбин нохой байна" гэснээ нөгөө муу хөөрхий нохойг мөстсөн гол руу өшиглөөд унагаачихын. Би тэгээл хэдэн хүнтэй нийлээд л, усан онгоцоор нөгөө охиныг нь хайж явлаа. Тэр охин нь, 10 орчим насны, цагаан арьстай охин байсын. Тэгсэн маниус хайж яваад өнөөхийг нь олов оо. Тэгсэн тэр нь өсвөр насны, тарган, негр охин болцон байхын. Юуны ч юм нэг нийгэмлэгийн гишүүн болчихсон. Гудамжинд ямар нэгэн жагсаал дээр орилоод явж байсан :р Ямартай ч охиныг нь олсондоо сэтгэл ханацгаасан. Энэ хооронд миний хуруунууд бэлцийж хавдаад, хагарч цус үсэрсээр л байсан. Хамгийн сэжгийн нь, хагараад цус нь заавал нүүр рүү үсэрнэ. Би тэрнээс нь бүр сэжиглээд. Тэгээ гараа яахаа мэдэхгүй үйлээ үзээд явжийтал утас дуугараад сэрсэн. Сэрсэндээ үнэхээр баярласан :D

5 comments:

Toshiloo said...

заримыг нь зохиосон уу.

ollie said...

ха, яах гэж ч зүүд зохиохын билээ дээ.

ollie said...

тэгээд ч би, зүүдийг "зүүд" шиг мундаг зохиож чадах ч үгүй ш д.

oldoshaksli said...

hn
'
har darsan gejed hutsuu
shar darsan geheg hetsuu
tsagaan darsan yumu daa.

ollie said...

миний хувьд бараг л хар даралтанд орох байхаа. яагаад гэвэл би уснаас айдаг.