Зүүд

220-н гэрийн хажуугийн байрны 10 жилийн найз охиныд пийв уугаад сууж байсан. тэгсэн гэнэт цагаан сар болоод гэрт нь баахан хүмүүс хүрээд ирсэн. гэрээс нь гарсан. гараад хуучнаар залуу техникчидийн ордны хажуугийн гуравхан шаттай шатаар өгссөн. тэгсэн гэнэт хальтраад, бас толгой эргээд. зүүдэнд ер нь миний мэдрэл, мэдрэмж аймар муудчихдаг. юм л бол толгой эргээд байдаг. тэгээ хөл дээрээ тогтох гэж ядаж байтал явган хүний замаар тэнэг том ачааны машин ороод ирсэн. тэрнээс нь бултсан. тэгтэл хажуугийн машин замаар явж байсан машин тэр 2 мөргөлдөөд, би голд нь нарийхаан завсарт зүгээр үлдсэн. тэгтэл тэр 2 жолооч хоёулаа надаа уурлаад, миний дургүй хүрээд зугтаасан чинь араас баахан бацаанууд "тавиад". тэд нар нь намайг хөөгөөд. би залуу техникчидийн хашаа руу ороод, хаалгыг нь хаагаад, өнөө хэдэн бацаан руу тонгоргоо гаргачихсан, "орж ирүүл би та нар руу үнэхээр хутга дүрнэ шүү. итгэхгүй бол энийг хар" гээд тэр бацаануудын куртикийг хутгаараа зүсээд байсан. тэгсэн ч өнөөдүүл араас ороод ирсэн. тэгснээ нэг нь, "энэ чинь шоу байсын. итгэхгүй бол энийг хар" гэснээ өврөөсөө жижигхэн камер, микрафон гаргаад ирдийн. би муухай банталтанд ороод. хэзээ зурагтаар би жаахан хүүхдүүдийн куртик зүсэж байгаа гарах бол гэж бодоод :р тэгсэн араас нь баахан хошин шогийн жүжигчид орж ирээд. нэг нь өнөө том тэрэгний жолооч болж жүжиглэсэн гээд, нөгөөх нь мөргөлдсөн жижиг тэрэгний жолооч байсан болж таараад. амьсгаа.

7 comments:

K said...

xaxaxa :p

dao said...

ter mashaanuud n zugeer uu kekkk

ollie said...

машинууд ч зүгээргүй л байсан л даа :р

Дүүрнээ said...

:)) амьсгаа..

Р.Улам-Оргих said...

kekekkekekekke

dao said...

нэг шоу хийх гэж машин эджээдэг тэнэг гарууд вэ..

Unknown said...

хэхэ майр харамсалтай