Би 3 залуутай хамт их дэлгүүрийн урд явж байгаан. Хотын зүүн захад хэдэн гарууд бензин колонк дэлбэлэх гэж байгааг мэдээд байгаам. Тэгээ тэр хэдийг зогсоохоор машин хулгайлаад явж байгаам. Мэдээллийг хаанаас олж байгаа нь их сонин. Гудамжинд байх юунаас ч хамаагүй мэдээлэл олж аваад л. Тэгээ мань 4 хотын зүүн зах руу явж байтал би гудамжинд байх Мерлин Монрогийн зурагтай рекламыг олж харлаа. Тэгсэн рекламан дээрх Монрогийн царай нэх сонин сонин болж хувираад. Би тэрийг нь харангуутаа "Бүгдээрээ буруу тийшээ яваад байгаан байна. Тэд нарын баруун захын колонк дэлбэлэх гэж байна" гэж хэлж байгаам :р Тэр нь дохио тэмдэг бололтой. Тэгээл дөрүүлээ зам хөндлөн гараал ахиал нэг явж байсан машиныг зогсоогоод, машиныг нь дээрэмдэж байгаан. Тэгсэн тэр дээрэмдүүлж байгаа машинаас ОН гараад ирүүл яахуу. Тэгээ ОН над руу "Ээ чи, ингэж дээрэм хийж амьдрах ч гэж дээ" гэсэн харцаар хараад байгаам. Би хальт санаа зовоол, тэгээл нөгөө гурваа дагаад машинд суусан. \Шударга бус юмаа тээ. Би ОН-г бараг зүүдэлдэггүй байж, очиж очиж машин хулгайлж байхдаа таарч зүүдлэхдээ яахав дээ\ Тэгтэл гэнэт би Шурагийн гэрт байж байгаан. Ууг нь ч манай 10 жилийн ангийн охины гэр байсан л даа бодит амьдрал дээр бол. Тэгсэн хажуу айлынх нь хүн ханаа аймар хүчтэй мөргөөл, Шурагийн гэрийн хана нурах гээл байхын. Юу болоод байгаан гэсэн, хажуу айлынх нь эгч согтуу байхаараа тэгдийн гэнээ :р Тэгээл би Шурагийн нэг өрөөнд нь орлоо. Тэгсэн манай 220-н нэг өрөө болчихын. Цонхны цаана хэдэн зуун мянган эрвээхэй нисэлдээд. Би эрвээхэйнд дургүйн болохоороо цонхоо хаалаа. Хааж байх үед гадаа хийсэж байгаа юмнаас манай гэр рүү нэг нь ороод ирлээ. Тэгсэн юун эрвээхэй байхав. Буузны нэг жигнүүр наасан :р Тэгээ цонхоо хаачихаад байж байтал цонхны завсраар модны мөчир орж ирээд, миний гарнаас мөчир нь зуураад эхэлсэн. Би салах гэж тийчлээд л. Тэгтэл нөгөө мөчир чинь явсаар байгаад нэг муухай хар царайтай эрэгтэй хүн болоод хувирчдын. Тэгээ миний гарыг тавьдаггүй. Тэгснээ, "Чи өөрийгөө цаад толиндоо хар даа. Чиний дотор 2 хүн амьдраад байна. Итгэхгүй бол эргээд толинд хар. 2 хүн харагдана" гэж гуцаад. Яагаадчийн тэрийг нь сонсоод аймар уур хүрээд. Уурласан шалтгаан нь, миний дотор 2 хүн байгааг би мэддэг бололтой. Тэгээд тэрийг маань ил хэлсэнд уурлаад. Ичсэн хүн хүн ална гээч л болоод байх шиг байсан. Тэгээ толь руу хараачгүй. Уурандаа өнөөхийг чинь цохиж алах гэсэн чинь, яаж ч цохьсон миний цохилт аймар зөөлхөн буугаад. Би тэрэнд нь бүүр нервтээд. Яг боож үхдэгийн даваан дээр утас дуугарч намайг сэрээж амь аварсан :р

0 comments: