"Ярих ажил байна" гэж уузлангуутаа, "Ямар ч ажил байгаагүйм. Зүгээр л уулзах шалтаг хайгаад" гэж хэлэх шаардлага байсан ч юмуу. "Хүн хэчнээн өөрчлөгдлөө ч, зүрх сэтгэл хэвээрээ л байдын" гэж хэлэх шаардлага байсан ч юмуу. "Намайг хаяад явахад чинь хүртэл би чамд гомдож чадахааргүй хайртай байсан" гэж хэлэх шаардлага байсан ч юмуу. Марлиар боосон гарыг минь хараад, амандаа хараал бувтнаад, "Чи зөвхөн инээх л ёстой" гэж хэлэх шаардлага байсан ч юмуу. "Би ганцхан чамд л худлаа ярьж чаддаггүй" гэж хэлэх шаардлага байсан ч юмуу. Эцсийн эцэст, "Би эхнэрээсээ илүү чамд хайртай. Үргэлж л хайртай байсан" гэж хэлэх шаардлага бүр байсан ч юмуу .., Намайг ингэж өвтгөх ямар шаардлага тэрэнд байгаан бэ?

3 comments:

Charol said...

ter tiim l bsan shuu dee. Chi l tuuniig tiim baidald oruulsan.

dao said...

shaajiihgui yu

ollie said...

Charol, надаа ч гэсэн ингэж хайрладаг хүн байдаг. тэглээ гээд би тэрнийг иймэрхүү зүйлсд буруутгаж, ингэж өвтгөдөггүй л биз дээ?