Зүүд эхлэхэд би автобуснаас буугаад Эрдэнэтэд очиж байгаам. Буунгуутаа хамгийн түрүүнд "Би хаана хононо оо?" гэж бодож байгаам. Тэгээл Эрдэнэтийн гудамжаар явж байтал гадаа гудамжинд өлгүүрт хэдэн хувцас өлгөсөн эгч хувцас зараад зогсож байгаам. Очоол сонирхлоо. Дажгүй дажгүй юмнууд байнаа. Нэг өмд лав 4500 төгрөг гэж байсан :Р Тэрийг нэлээн сонирхлоо. Тэхдээ аваагүй л дээ. Хаана хонох тухайгаа бодсоор цаашаа алхаж байгаад, нэг хавтгай том чулуу байхаар нь хөлөөрөө түлхээд үзсэн чинь чулуу хөдлөөд, доороос нь 2 үхсэн хүний араг яс гараад ирдийн. Тэгсэн чинь ахын нэг найз нь цагдаа болчихсон. Өнөө яснуудыг нь аймар сайн нийлүүлээл угсарч байнаа. "Аа, энэ тийм юмны яс байна, энэнтэй нийлэх ёстой" гээл. Би хажууд нь бишрээл. Цагдаа болохоороо л ийм лаг мэддийн байх даа гэж бодоол. Тэгтэл очсон газар маань гэнэт Эрдэнэт биш, Энэтхэг болоод хувирчихаж байгаам. Миний хажууд нэг 10 орчим насны эрэгтэй хүүхэд зогсож байсан. Гэнэт хэсэг газар цөмрөөд, аймар том ангархай үүсээд. Тэгсэн өнөө бацаан чинь тэр нүх рүү үсрээл орчдын. Эргэн тойрон байсан хүмүүс орилоол. Тэр хүүхдийг унаад үхчлээ гэж бодсын. Тэгтэл тэр нүх нь тийм ч гүнзгий биш байсан. Баахан хүмүүс тийшээ орсон. Би ч дагаал орсон. Тэгсэн аймар гэрэл мэрэлтэй, газар доорх нэг тийм, тансаг дэлгүүр маягийн юм байдын. Би ч ороол хэсэг тэнэлээ. Хаанаас гараад ирснийг нь мэдэхгүй баахан охидуудтай нийлчихсэн. Тэгээл маниус явжийтал, хэдэн охидуудтай тааралдав. Тав, зургаа орчим охин байсан байх. Тэд нар нь тэгсэн Энэтхэгийн аймар алдартай, харгис лесби охидууд юм гэнээ. Өөрсөддөө таалагдсан охидуудаа авч л байж санаа нь амардаг. Тэгээл миний хамт явж байсан охидуудаас нэг нэгийг сонгоол авчлаа. Би үлддийн байна. Тэгсэн нэг нь над дээр ирснээ, "Чамайг номын харагдаад байгаа болохоор хэн ч авсангүй. Гэхдээ би чамайг авлаа" гэхийн. Тэхээр нь дэлгүүрийн толинд харсан чинь, би лав л амьдралдаа өмсөж байгаагүй, аймар нэг тийм, cute хувцаслачихсан байхын. Тэгэнгүүт нь дургүй хүрээл, хармаанаасаа нөгөө муу жижигхэн тонгоргоо гаргаж ирээл, нөгөөхийн чинь хүзүүнд тулгаал "Чимуу намайг авч чадна гэж битий мөрөөд" гээл :Р Тэгсэн бусад нь хүрч ирээл, би ер нь нэг л дийлэгдэх янзтай болоол явцан. Тэгсэн гэнэт дэлгүүрийн хананд нэх сонин хэлбэртэй баахан хутга зоогдчихов. Өнөө охидууд чинь ч айгаал ухарлаа. Тэр нь тэгсэн, бас л нэг Энэтхэгийн аймар алдартай алуурчин залуусын бүлгэмийн хутга юм гэнээ. Тэгээл 2 залуу орж ирээл намайг авраал гарлаа. Тэгээл нөгөө цөмөрсөн нүхнээсээ яг гарч байсан чинь, нэх аймар царайтай 2 залуу хүрээд ирлээ. Өнөө аймар бүлгэмийнх нь жинхэнэ 2 гишүүн нь юм байх. Намайг авардаг 2 болохоор, зүгээр л тэд нарын дүү нь, ах нарынхаа хутгыг ашигласын байх. Тэгсэн өнөө 2 ориг аймар гар нь намайг бариал, бараг баярлаал байнаа. Намайг зарж мөнгө олох гэж байгаан байх. Би жаахан айгаал, өнөө аварсан 2 залуу руугаа хараал, нөгөө 2 нь миний өөдөөс "Уучлаарай" гэсэн харцаар хараал :Р Тэгээл нүхнээс гараад ирсэн, гэнэт юу болсын мэдэхгүй, би гадаа өнөө 10 орчим насны бацаантайгаа сууж байсан. Эргэн тойрон баахан тиймэрхүү бацаанууд. Бүгдээрээ нохойтой. Нохойнууд нь лайтай ухаантай :Р Нэг нохой лав намайг харсаар байтал сургуулийн автобусны ханан дээр нэг бичиг наачихаад хүрээд ирсэн. Нөгөө автобус нь явсаар сургуулийн үүдэнд очоол зогссон чинь бүх хүүхдүүд нь гарч ирээд сургуулиа яйр болтол нь нураачихсан. Би өнөө 10 орчим насны бацаанаас, "Энэ нохой автобусан дээр юу гэсэн бичиг наачихсын?" гэсэн чинь "Сургуулиа нураацгаая" гэсэн бичиг наасан гэж авдын. Би нөгөө нохойг шүтээл, "Чи ямар мундаг нохой вэ" гээл илэх гэснээ жаахан айгаад. Нэг л эвгүй төрхтэй нохой байсын. Тэгтэл гэнэт Энэтхэгт дайн эхэлсэн. Солонгос шиг Энэтхэг 2 хуваагдчихсан. 2 өөр өнгийн хувцастай цэргүүд байлдаад л. Би өнөө бацаантайгаа арай гэж бултаж энэ тэр явж байгаад хоргодох байр шиг нэг юм олж байгаан. Тэгсэн нэг залуу, ахтайгаа хамт бүслэлтийг давах гээл. Тэр 2 бүслэлтийг давчихвал мань хэд аврагдах юмуу хаашаам. Өнөө 2 чинь төмөр хайрцаг шиг юман дотор ороол, бөөн буудалцаан дундуур гүйж байгаан. Нөгөөх нь нэг тийм, контейнэр шиг юм байгаа. Гэхдээ доод тал нь задгай. Нөгөөхөө толгой дээрээ нөмрөөл гүйсэн. Аз болж хөлнүүд нь яаж суманд оногдохгүй байгаан. Тэгээл тэр 2 бараг бүслэлтийг даваад гарчих шиг болсон. Бодуул тэгээл маниус аврагдсын байх. :D
Хамгийн харгиа нэг юмыг мартсан байшд. Маниусыг хоргодох байранд байж байхад нэг хүүхэн нэг хавтгай юман дээр хэсэг бусаг махны тасархай тавьчихаал уйлаад явсын. Тэгсэн тэр нь нөхрөөс нь үлдсэн юм нь гэнээ. Нөхөр нь бөмбөгөнд дэлбэрээд, хамаг мах нь хэдэн хэсэг болоод, зарим нь түлэгдээд, болж молчихсон. Тэгээл нөгөө хүүхэн чинь охиноо дуудаал, "Ааваас чинь ийм л юм үлдэж" гэсэн чинь охин нь уйлж байснаа махнаас нь аваад идчихсэн ш д :D

1 comments:

Uyanga said...

suul heseg n yass evguin