Зүүд эхлэхэд, би өөрийгөө зүүдэн дотроо зүүдэлж байгаа гэдгээ мэдээд байгаам. Би нэг зохиомол улсад оччихсон байна. Яг л Трумэн Шоу шиг. Бүх хүн нь намайг мэддэг, бүх зүйл нь надад зориулагдсан. Гэхдээ би хэчнээн тийм газар гэдгийг нь мэдэж байгаа ч яагаад тэнд байгаагаа ойлгохгүй байгаан. Хүмүүс нь ч надад шууд хэлж болохгүй. Ямар нэг далд үйлдлээр бол мэдэгдэж болно. Гэхдээ би тэрийг нь ойлгох эсэх нь эргэлзээтэй. Тэгээд, тэнд бас миний талын хүмүүс болон дайсны талынхан байгаан. Би гэхдээ тэд нарыг ялгаж мэдэхгүй. Тэд нар ч өөрсдийгөө шууд илэрхийлж болохгүй. Би тэгээл хотын дундуур алхана. Яагаад энд байгаа зорилгоо ойлгох ёстойм. Алхаж байтал гэнэт миний явж байсан зам доошоо нурчихав. 2 сонголт байсан. Нэг нь, би зам тойрч холуур алхах, нөгөө нь, нурсан зам руу доошоо буугаад алхах. Би мэдээж дээгүүр нь тойрч алхаж байгаам. Энэ нь тэгсэн чинь, намайг доошоо буухаас айна гэдгийг мэдсэн дайсны талынханы зохиосон зүйл болж таарч байгаам. Тэгээл би тэдний бодсоны дагуу тойруу замаар явж байгаам. Тэрийгээ мэдэнгүүтээ, өөрийгөө хэр анхааралтай байх ёстойгоо ойлгож байгаам. Гэнэт нэг хүүхэн миний өмнө ирээд, хальтраад уначихсан. Би тоогоогүй, хажуугаар нь эвтэйхэн гараад өнгөрсөн. Энэ ч бас дайсны талынхны явуулга байсан. Би хүүхэнд туслахаар тонгойнгуут хүүхэн намайг барьж авах байсым шиг байгаан. Энэ болгоныг дандаа болоод өнгөрсөн хойно нь мэдээд байгаан. Хэсэг явж байгаад, өөрийн талынханыгаа танилгүй өөдөөс нь эсэргүүцэл үзүүлсэн, өөрөө сайн дураараа дайснуудын гар руу гүйж очсон гээд их юм болж байгаан. Эцсийн эцэст, яах гэж энд байгаагаа ойлгож байгаа нь, би энэ зохиомол хотын эзэн нь юм байж. Дайснууд тэрийг надад мэдэгдүүлэхгүй гэж, миний эрх мэдлийг өөрсөддөө авах гэж байсын байна. Би нэлээн будилж байж ойлгосон. Хотынхоо эрхийг гартаа авсан. Тэгээд зүүдэн дотроо сэрсэн. Тэгсэн манай найз хэлж байнаа, "Хэрвээ чи анхааралтай байсан бол, зүүдэн доторх бүх машин миний машины дугаартай байсан" гэнэ. Тэгээл хэсэг хугацааны дараа эргээл унтсан. Ахиал яг нөгөө зүүдээ зүүдэлсэн. Тэгсэн мөртлөө зорилгоо бас л санахгүй. "Би энэ зүүдийг яг сая зүүдэлсээн. Би яах ёстойгоо санах ёстой" гээл зүүдэн доторх зүүдэндээ өөрөө хэлж байгаам. Тэгсэн найзын хэлсэн үг гэнэт санаанд ороол. Замаар явах машинуудыг харлаа. Нээрээ л бүгдээрээ яг ижилхэн дугаартай том, жижиг машинууд. Тэгээл өөрийнхөө яах гэж энд байгааг санаж байгаам. "Энэ бол миний ертөнц. Би яах гэж энд байгаагаа саначихлаа. Тэгэхээр чи ялагдсан" гээл дайсны талын боссд хашгирч хэлэв ээ. Тэр нь хаа ч байгаан мидкү. Харагдахгүй байгаан. Тэгсэн гэнэт тэнгэрээс нөгөөх чинь хариулж байнаа, "Үгүй ээ, чи ялаагүй. Яагаад гэвэл, чи хугацаандаа багтаж зорилгоо санаагүй" гэнэ. Би хэсэг бодож байгаад, "Чи худлаа ярьж байна. Зүүдэн дотор цаг хугацаа гэж байдаггүйм. Чи намайг хулхидах гэж байна" гэсэн чинь өнөөх чинь таг чиг алга болоод, би зорилгодоо хүрээд, зүүдний зүүдэн доторх ертөнцийнхөө эзэн нь болоод амар сайхандаа жаргасан. :D

0 comments: