Жинкэн ирваа зүүд. Би нэг хошин шогийн жүжигчин залуугийнд байхым. Нэрийг нь мэдэхгүймаа, царайг нь харуул танина. Залуу ч гэж, нэг ахимаг насны бачка байдымаа. Тэгээл тэднийд байжийлаа. Тэгсэн найз нь гээл бас нэг хошин шогийн жүжигчин гар хажууд байж байхым. Бас нэрийг нь мэдэхгүймаа :Р Тэгсэн нөгөө айл чинь гэнэт жоомтой болж таарав. Шалаар нь нэг үхсэн жоом. Би тэрийг нь хараал, айгаал үхтлээ орилоол. Тэгсэн тэр найз нь, "Манай найз чамаас гэрлэхийг гуйх гэж байгаа ш д" гэж наадын. Би тэхээр нь бүр чангаар орилоол, "Наатах чинь жоомноос дор асуудал байна. Би гэрлэх дургүй" гээл хэллээ. Тэгсэн нөгөөх чинь явж очингуутаа нөгөө найздаа хэлчдийн. "Олли чамтай гэрлэхгүй гэнээ" гээд. Тэгсэн нөгөө найз нь гүйж ирснээ л, "Би чухам баян. Би чиний юу хүссэнийг өгч чадна .., бла бла бла ,,." гээл баахан юм ярихын. Би тэгэхээр нь хэллээ, "Чиний мөнгө надаа хамаагүй ээ. Би угаасаа хүнтэй гэрлэх бодолгүй" гээл. Аа нээрээ бас, надтай гэрлэх гээд байгаа бачка миний өнгөрсөн амьдралын тухай мангар зузаан хавтас дүүрэн материал олчихсон байсын. Нэгт, тэр нь надаа таалагдаагүй, хоёрт, "Чи миний тухай ийм их юм олж цуглуулчихаад, намайг гэрлэх дургүйг ойлгоогүй юмуу" гээл хэлсийн :Р Тэгсэн чинь өнөөх чинь өөр өрөө рүү орсноо, баахан найзууддаа "Энэ намайг тоож гэрлэхгүй гэнээ" гээл хэлчихийн. Би хальт санаа зовоол, "Чамайг тоогоогүйдээ бишээ, би зүгээр л гэрлэлтэнд дургүйн" гээл хэлсэн чинь ойлгох амьтан алга. Миний бодлыг ойлгохгүй хүмүүст өөрийгөө ойлгуулах ямар хэцүүг зүүдэндээ л мэдэрлээ. Тэгснээ л өнөө надтай гэрлэх гээд байсан жүжигчин чинь надаа гомдоол гэрээсээ гараа гүйчлээ. Би бас хальт санаа зовоол, найзуудтай нь араас нь гарлаа. Тэгсэн гадаа нэг л сонин. Хамаг юм зурмал ч юм шиг. Би тэгээл эргэн тойрноо харж байснаа хэллээ, "Бид нар хүүхэлдэйн киноны ертөнцөд ирчихсэн байшдээ" гээл. Найзууд нь тэгсэн нөгөө найзаа дуудаад л, орилоод гудамжаар яваад байхын. Би тэгсэн хамгийн сонин нь, "Буратиноо ..," гээл дуудаад байхын. Тэгсэн нөгөө буратино нь ч нэх дуулгавартай хүрээд ирэхийн :р Би ууг нь буратинод нэх дуртай биш ш д. Тэгээл өнөө залуугийн найзууд болон Буратино мань хэд алхаж байсан чинь нэг нэхх хөөрхөн цагаан нохой цээжиндээ буудуулчихсан газар хэвтэж байсан. Би тэр нохойг тэврээл эмнэлэг орсон. Даанч нэг ч эмч нь намайг тоодоггүй. Тэгсэн нөгөө нохой чинь толгойгоо өндийлгөснөө, "Тэр хаалганы цаана байгаа эмч л үзнэ дээ" гээл хэлдийн. Тэхээр нь хүмүүсээс нуугдаж байгаал, нөгөө хаалгаар нь нууцаар орсон чинь, хамгийн сонин нь, "Хөхөөний үүрэн дээрх нислэг" киноны аймар зэвүүн эмч хүүхэн байж байдын. Гэхдээ тэр хүүхэн миний зүүдэнд аймар сайхан, энэрэнгүй хүнээр орж ирсэн. Нөгөө нохойг минь үзээд л, эмчилгээ хийх гээд л. Даанч дөнгөж тэр эмчтэй уулзаад байжийтал утас дуугараад сэрчихсэн. Гэхдээ нохой маань аврагдсан байхаа .., :D

3 comments:

Uyanga said...

yaj ingej zuudee sanadag bnaa, biol yu heniig zuudelsnee medeed bdag yag uil yavdlaa martchidiin yagaad ch sananaa mai

ollie said...

өөрийнхөө зүүдэлсэн зүүдийг санахгүй байна гэхээр харин надаа сонин санагдаад байдын. эсүүл тийм тод зүүдэлдэггүйн болуу?

Uyanga said...

guiee ih tod zuudeldiin, bur yag bodit ym shig tegeed serenguutee aimar sain sanaj bgaad tegeed joohon bjiigaad tag martchdiin