Залуугийн 11 жил хайсан бүсгүй гудамжинд гэнэт таарав. Залуугийн зүрх дэлсэн, бүсгүй рүү дөхөх агшинд гэнэт өөр нэгэн залуу гарч ирээд, бүсгүйг нь тэврэн, "Би чамайг хэчнээн удаан хайрласан гээч" гэж хэлэхэд бүсгүй хариуд нь "Би ч бас ..," гэж хэлэхийг сонсоод, өөрийн хайртай бүсгүйн жаргалтай яваад баярлан, хажуугаар нь инээмсэглэн зөрлөө. Гэхдээ тэрээр, бүсгүйн үргэлжлүүлэн хэлсэн үгийг сонссонгүй. "Би ч бас .., яг л чам шиг, хэн нэгнийг хэчнээн удаан хайрлаж байгааг чи мэдэхгүй. Уучлаарай .., "

7 comments:

slngo said...

eeldee..

Miso.somi said...

яагаад дандаа ийм төгсгөлтэй байдаг юм бэ??? эцсээ хүртэл тэмц гэж энэнгүүрээ илэрхийлэх гээд л тэгдиймуу...

charlie_brown said...

хэзээ нэг цагт тэд дахин уулзна ... тэр үед залуу нь гэрлэсэн байна ... харин бүсгүй хайрандаа үнэнч үлдсэн бөгөөд хайртай залуугаа хайсаар л байсан ...

- "Би ч бас .." гэж хэлэхийг чинь сонссон... чамайг жаргалтай байна гэж бодсон
- "Би ч бас .., яг л чам шиг, хэн нэгнийг хэчнээн удаан хайрлаж байгааг чи мэдэхгүй. Уучлаарай ..," гэж хэлсэн ...
-Одоо нэгэнт оройтжээ гээд залуу санаа алдна ... Гэхдээ залуу бүсгүйн үгэнд итгээгүй ... :p

ollie said...

Miso.somi: ммм, сайн мэдэхгүймаа. ямар ч байсан "тэмц" гэх гээгүй байхаа ..,

Чарли: хэхэхэ, хөөрхөн ш д. итгээгүй бол сайн л юм тээ? :)

dream said...

yooy yuund iim tarchlaantai weeee??? niiluulchilde naa neg 2 yumaaaa ;))

ollie said...

хахахах, өөрснөө нийлкүүн байшдээ энэ 2 юм чинь =))

BT said...

яг л кореа драм шиг :)