"Би чамд хайртай. Тэд чамайг үгүй хийнэ, гэхдээ би үүнийг харахгүй. Би эхлээд өөрийгөө устгана. Энэ л миний хувьд хамгийн боломжийн эсэргүүцлийн хэлбэр. Хүмүүсийн золиосолдог зүйл дэндүү жаахан. Тэдний ертөнцөд аз жаргалтай байхыг би өөртөө зөвшөөрөхгүй. Би зовлон, шаналлыг сонгоно. Энэ бол миний тэдэнд өгөх хариулт, чамд өгөх бэлэг байх болно. Би чиний төлөө амьдрах болно, цаг мөч бүрд, ичгүүртэй алхам хийх бүрдээ. Би чиний төлөө өөрийнхөө аргаар амьдарна.

Тэгвэл яагаад өөрийгөө хороочихгүй байгаа юм бэ гэж надаас асууж болно. Учир нь би чамд хайртай, чи оршсоор байна. Ганц энэ л намайг торгооно. Би өөртөө үхэхийг зөвшөөрч чадахгүй байгаа юм. Тэгээд чамайг байгааг мэдэхийн тулд амьд байх ёстой болохоор би энэ хорвоо ямар байна яг түүнд нь тааруулж амьдарна. Энэ амьдралаас гуйж, үүнээс зугталгүй, харин өөдөөс нь очиж, шаналал, муу муухай бүхэнд нь тултал нүднэ, өөртөө хийж болох хамгийн муухайг сонгоно. Тэгэхдээ харин хэн ч хүрч чадахгүй бодол санааныхаа гүнд, өөрийнхөө доромжлол, ялзралын ханаар хамгаалан ариун байлгасан тэр газар чиний тухай бодол, чамаас амссан бүхэн минь байх болно, тэгээд би үе үе өөртөө "Ховард Роарк" гэж хэлнэ, тэгээд өөртөө ингэж хэлэх эрх надад бий гэж мэдрэх болно" ..,

"Эх сурвалж", Доминикийн Роаркд хэлсэн үг.

:санаа алдалт:

0 comments: