Шөнө ОН-г зүүдэлсэн. Бишээ, яг өөрийг нь ч зүүдлээгүй л дээ. Лав л Улаанбаатарт биш, өөр нэг хотод би тэдний гэрийг нь олоод, нууцаар гэрт нь орчихож. Тэгээд угаалгын өрөөнд нь ванн-д нь сийлбэр хийгээд байхын. Яаж ч шаазан дээр сийлбэр хийгээд байгаан. Нэг өрөм шиг юм ажиллуулаад л, тэрүүгээр нэлээн чимээ гаргаад л хийгээд байсан. Би хийсэн гэхэд лайтай сийлбэр болсон л доо :Р Тэгтэл утас дуугарсан. "Намайг чимээ гаргалаа гэж л залгаж байгаа байх даа" гэж бодоод гүрийгээд утсаа аваагүй. 430 гэдэг дугаараас залгаад байсан. Авахгүй байсан чинь ахиад л залгасан. Ахиад л гүрийсэн. Тэгсэн ахиад л залгахаар нь яалт ч үгүй авлаа. Тэгсэн нэг эгч ярьж байна "Чи Сүхээгийнд байгаа хүн мөн үү? Хан-уул дүүрэгт?" гэхийн. Би ч, тиймээ л гэж байхын. Ууг нь ОН-г Сүхээ гэдэггүй л юмсан. Тэгсэн нөгөө эгч "Хажуу айлууд чинь чимээ гаргаад байна гээд байна" гэхээр нь, "Оо харин тиймээ эгчээ, уучлаарай. Одоо тэгэхгүй ээ" л гэлээ. Тэгээд өөр нэг өрөөнд нь ороод 2 зурагт зэрэг асаачихын. Нэгэн дээр нь нэлээн чанга дуутай хүүхэлдэй гарч байсан. Хөршүүдээс нь айгаад тэрнийх нь дууг хаасан. Нөгөө зурагтаар нь юу гараад байсныг санахгүй байна. Тэгээд л цонхоор нь хараад зогсож байлаа. 4 давхар хавьцаа л байх шиг байгаан. Тэгтэл гадаа яг ОН шиг нэг хүн миний байгаа байр руу орж байхын. Би хараад ОН юм болуу гэж нэг бодсоноо, юу гэж дээ, тэр энд байхгүй ш дээ гэж бодохым. Тэгээд юу гарч байсныг нь санахгүй байгаа зурагтыг үзэнгээ орон дээр нь хэвтсэн. Тэгээд унтчихсан уу, эсвэл би сэрчихсэн үү, мэдэхгүй. Ямар ч байсан төгсгөл байхгүй.

Өглөө мангар эрт сэрчихээд зүүдээ бодож бараг цаг гаран орон дотроо хэвтсэн. Харин хамгийн сонин нь, орой ээжийнхээс гарч яваад, хэзээ ч, хаана ч таарсан надад ОН-г санагдуулах хүнтэй таардын. Би тэр хүнтэй тааралдаагүй яг 11 жил болох гэж байна. ОН мань хоёртой хальт нийлдэг, манийг хальт найрдаг, тэрэнд нь ОН хальт уурладаг тийм хүн байсын. Өчигдөрхөн л салсан юм шиг уулзаад л, ойр зуурын юм яриад л салсан. ОН-ий тухай асуух асуултууд аман дээр гарч ирээд л байсан ч тэвчсэн. Яагаад гэвэл тэр надаас илүү ОН-ий тухай мэдэж байгаа. Харин би ОН-ий тухай ямар нэгэн зүйл мэдэхийг хүсээгүй, эсвэл мэдэхээсээ айсан байх ..,

1 comments:

jagaa said...

Hmmm 9 jil ungurjee huurhii uulzii hariu gevch bolomj bhgui