Ирваа зүүднүүдээ бичдиймүү.

Ирваа зүүд #1
Би Жексоны 60 насны төрсөн өдөр дээр очиж байна гэнээ. Нэг жижгэвтэр өрөө, өрөөнд нь нэг намхаан тайз шиг юм засчихсан, цаана нь "60 насны ойн мэнд" нтр гэсэн бичигтэй. Нэг их олон хүнгүй. Би үүдний хавьцаа зогсож байлаа. Жексон ирсэн бүх хүмүүстэй гар бариад л наашаа дөхөж явна. Би тэр хооронд нь "Ингэхэд Жексон хэдэн настайдаа үхлээ?" гэж бодоод байгаам. Тэгээд над дээр ирэхээр нь өөрийгөө хэн гэж хэлнээ гэж хальт сандарч байтал нөгөөх чинь ирснээ, "Өөрөө Ollie May байхаа?" гэдийн ашгүй. Тэхээр нь, оо тийн тийн, энээ тэрээ гэжийтал утас дуугараад сэрээчихсэн. Утсаар ярьчихаад буцаад унтсан чинь ашгүй үргэлжлүүлж зүүдлээд. Ахиад л нөгөө газартаа ахиад л Жексон над руу дөхөж ирээд, "Олли гэсэн байхаа тээ түрүүн уулзахад?" гээд. Би тэр хооронд нь нь "Намайг Ollie May гэж байгааг бодоход бид 2 facebook-ээр танилцсын байх даа" гэж бодох :Р Тэгээд ахиад утас дуугараад бандан тас.

Ирваа зүүд #2
Утас дуугарсаны дараа эргэж унтаад. Зүүдэнд хүүхдийн баяр болж байнаа. Парк дээр л бололтой. Бөөн хүмүүс. Би нэг байшин руу ортол яагаад ч юм гандан болчихын. Дотроо бөөн бурхан эдэртэй. Тэд нарыг нь хараад зогсож байтал миний хажууд 7 орчим настай нэг охин, "Хөөх, энд ааруул байна" гэснээ бурханы өмнө тавьсан байсан нэг жижигхээн хуруун ааруулыг авчихын. Би тэгэхээр нь хэллээ, "Бурханы өмнө тавьсан юм авч болдоггүймаа. Бурхан уурлана шүү" гээл хэлж дуусаагүй байтал гэнэт газар хөдлөөл, нөгөө гандан чинь нураад л, бөөн мод чулуу дээрээс нурж ирээд л. Хүмүүс зугатаад л. Би ч гүйгээд л. Яг модонд дарагддагийн даваан дээр л арай гэж бултаад л зугтаад байлаа. Тэгж байгаад, нэг нүхний амсар дээр ирлээ. Тэрийг л даваад гарчихвал цаашаа нэг их айгаад байх юмгүй. Тэгтэл тэр амсар дээр шат тавиад, хүмүүсийг гаргаж байсан залуу гэнэт шатаа хурааснаа, "Энд байгаа хүмүүсийг гаргаж болохгүй гэсэн тушаал надад ирсэн" гээд гүрийгээд болдоггүй. Элдвээр гуйж байгаад арай гэж гарлаа. Тэгсэн нүхний цаана бөөн буу шийдэм үүрсэн цэргүүд. Би гайхаад л. "Энд чинь дандаа л хүүхдээ баярлуулах гэсэн жирийн хүмүүс явж байгаа ш дээ ууг нь" гэж бодоод л. Тэгээд арай гэж тэндээс холдлоо. Тэгсэн чинь гандан нурах үеэр би бэртээд, миний зүүн гар 2, баруун гар 3-хан хуруутай үлдчихсэн байхын. Бусад нь мухар болчихсон. Тэгээ хэдийдээ ч эдгэчихсэн юм, ямар ч цус нтр байхгүй. Гэнэт ахын найз нэг залуу гараад ирлээ. Тэрэнтэй хамт нэг кафед ороол суулаа. Зөөгчөөс нь үхтлээ ичээл, нөгөө мухар хуруунуудаа ханцуйдаа нуугаад л суулаа. Тэгсэн ахын найз, "Санаа зоволтгүй ээ, бээлий өмсөөд л явна биз. Харин битгий хуруу залгуулаарай. Би нэг удаа хөлөндөө хуруу залгуулсан чинь сүүлдээ 2 салаа болчихсон гээл 2 салаатай хөлийнхөө эрхий хурууг харуулахын. Удалгүй тэр залуугийн утас дуугараад, манай найз надтай ярих гэсийн гэнээ. Би утасыг нь аваад л ярих гэсэн чинь 3 хуруугаараа барьж чаддаггүй, алдахаа шахаад. Тэгээд бодож байгаам, "Гуравхан хуруутайдаа хурдан л дасахгүй бол болохгүй юм байна даа" гээл. Тэгж байтал гадаа барилга барьж байгаа чимээнд сэрчихсэн. Хамгийн түрүүнд хуруунууд маань бүтэн байгааг хараад үхтлээ баярласан.

Ирваа зүүд #3
Би 19-р зуун ч юмуу даа, тэр хавьцааны үеийн, нэг ядуу эрэгтэй хүүхэд байхын гэнээ. Тэгээд нэг шинэ багаж бүтээсийн байх. Сүх шиг ч юмуу даа. Тэгээд тэрийгээ бүтээчихээд, хүмүүст үзүүлэх гээд, үзүүлэхээсээ өмнө, өөрөөсөө өмнөх үеийнхний хийсэн багажны музейг үзээд явжийтал баахан хөгшин хүмүүс намайг "Энэ үнэхээр л зохион бүтээгч юм бол үхсэнээ хийгээд эд нарыг үзээд яваад байгаан. Санаа л хулгайлагч юм бишүү" нтр гээд байхын. Би тэгээл баахан хүмүүсийн өмнө гараад, өнөө багажаа тайлбарлаад л, тэгснээ "Та нар миний бүтээсэн зүйлд дургүй байгааг чинь би ойлгож байна, учир нь та нар над шиг жижигхэн хүүхэд ийм зүйл бүтээчихсэнд атаархсандаа л тэр" гэж хэлтэл, зарим хүн миний талд орж орилолдоод, нөгөө хөгшчүүл намайг зүхэж орилолдоод, тэр орилооноос ч болсон уу, бүрмөсөн сэрчихсэн.

Ирваа зүүд #4
Нэг найз маань Америк элчинд ажилдын гэнээ. Тэгээд хүнтэй гэрлэхээр болж. Гэрлэх гэж байгаа залуу нь аймаааар том биетэй, аймааааар өндөр, тэгээ жаахан хөгшиндүү, гэхдээ дажгүй царайтай хүн байхын. Тэгтэл эгч надад "Би америк элчинд ярилцлаганд орох гэсийн. Гэхдээ виза авах гэж биш, зүгээр л виза хүсэж магадгүй гэсэн ярилцлаганд. Тийм ярилцлаганд ороход хорооны тодорхойлолт хэрэгтэй байдын болуу асуугаад өгөөч" гэхийн. Би ч нөгөө найзынхаа ажил дээр очоод залгалаа. Тэгсэн она "За би хэдхэн минутын дараа чамтай уулзаад хэлээд өгий" гээд утсаа таслангуут хуримын ая яваад л, нөгөө найз маань нэг эрэгтэй хүний гарыг түшчихсэн гараад ирэхийн. Би хальт гайхаад л. "Юу юугүй хуримаа хийх гэж байж юун ч утсаа авах завтай юм бэ дээ" гэж бодоод л. Найз маань хуримаа хийж байж бариу хар өмдтэй, тэгээд эрэгтэй сорочка, эрэгтэй пиджактай өмсчихсөн байхын. Гэрлэх гэж байгаа хүнийхээ хажууд хэтэрхий жижигхэн харагдаад л. Би дотроо бодож байгаам "Найз маань харах царайны энэ залуудаа хайргүйн байна даа, яах гэж гэрлээ юм бол доо" гэж. Удсан ч үгүй найз маань над дээр хүрч ирснээ, "Хорооны тодорхойлолт хэрэгтэй байдымаа" гэхээр нь би ч эгч рүү утасдаж хэллээ. Тэгээд маниус цайллага энэ тэрд нь орох гэж гараад, хадуураад, 30-нд болох ангийханы уулзалт болоод яваад өгсөн.

0 comments: