1. "Бид" нар яагаад ийм хүмүүс юм бол? Цөөхөөн хэдэн бие биесээ мэдэрдэг, ойлгодог хэдий ч ойлгомжгүй, тодорхойгүй шалтгаанаар бие биедээ дургүй болсон, эсвэл хөндийрсөн, бие биесээсээ хол байхыг хүсдэг хэрнээ бас уулзахыг хүсдэг хүмүүс. Нэг нэгнээ мартсан, ахин хэзээ ч санахгүй юм шиг дүр эсгэдэг мөртлөө, жижигхээн, бяцхан өгүүлбэрт биесээ санасаар байгаагаа зөвхөн өөрсдөө л ойлголцох ганц үгээр илэрхийлэх.

2. Хэрвээ ахин уулзалдвал, магадгүй, ахиад л өөрсдийн үзэл бодол, өөрсдийн амьдралын хэв маягийг өмөөрөн муудалцахаа мэдсээр байж биесээ хайх. Зарим нэг нь үүнийгээ хэт сайн мэдэж байгаа болохоор, хүсэж байвч хайхгүй байх, харин зарим нэг нь цөхрөлтгүй хайх. Хайгдсан нэг нь олдохгүй байхыг хичээх. Тэгсэн атлаа нөгөөхөө хааяа хааяа санагалзах. Ойлгомжгүй.

3. Жинхэнэ "бид" тийм ч олон биш.

4. "Бид" шизотой хүмүүс. Бүгд. Өөр өөрийн гэсэн онцлог шизотой, ядаргаатай хүмүүс. Залхмаар. Өөрөөсөө ч залхмаар. Заримдаа, яагаад би "бид" биш "тэд" байж болоогүй юм бэ гэх харуусал төрөх. Гэхдээ заримдаа л ..,

5. "Би". Миний сэтгэлд тэр бусдаас илүү санагддаг. Би хэзээ ч тэрнийг бусад хэн нэгнүүд шиг амьдралаасаа харамсах зүйлгүйгээр явуулчихаж чаддаггүй. Магадгүй тийм ч болоод тэрэнд гомдож, бас бухимдаж чаддаг байх. Бухимдлаа дарах гэж тэнэглэлүүд үйлддэг байх. Тэнэглэлүүд маань түүнийг гомдоодог байх. Гэсэн ч би яаж ч чаддаггүй. Би шизотой амьтан. Гэхдээ, миний сэтгэлд илүү дотно санагдсаныхаа төлөө тэрний сэтгэл гомдох нь шударга бус. Яах гэж над шиг эрүүл бус хүнтэй таараав дээ гэж харамсах.

6. "Бид" тэнэг хүмүүс тул уучлалт гуйж чаддаггүй. Гуйхыг сэтгэл дотроо мянгантаа хүсэвч, хэзээ ч илэрхийлж гаргаж чаддаггүй арчаагүй мангар шизотой хүмүүс.

Уучлаарай л гэх гэсийн.

2 comments:

Б.Батзаяа said...

Заримдаа, яагаад би "бид" биш "тэд" байж болоогүй юм бэ гэх харуусал төрөх.

Уучилсан, гэхдээ
Уучилсан гэж хэлээгүй хүмүүс...

Solera said...

уучлаарай л гэх гэсийн...