Намайг үзэн ядаад, харахаас нүд нь хорсоод, миний тухай сонсохоос чих нь дөжрөөд байгаа хүмүүсээ, би та нарт хайртай. Учир нь, би хүмүүсийг надад дургүй байгаасай гэж үнэнхүү ихээр хүсэх болж. Хэр их олон хүн намайг зүхнэ, тэр тоогоор нь би тэднийг хайрлана. Нэрийг минь сонсоод чихээ тагла. Зураг руу минь нулим. Мессэнжэр, ФБ, өөр юу байдын, намайг игнор хийж болох бүх газартаа игнорд. Блогийг минь хэзээ ч шагайхгүй сайтуудынхаа жагсаалтад нэм. Миний тухай ярьсан хүний өөдөөс салаавч гарга. Олли гэж нэг пичка энэ хорвоод гэлдэрч байдгийг үгүйсгэ. Харин би энд, хийж буй үйлдлүүдээс чинь таашаал аванхан жарган сууя. Би та нарт дургүй шиг, би өөртөө дургүй шиг, та нар ч надад тэгж ханд. Харин, хавь ойрын минь, дэргэдээ байлгахыг хүссэн цөөн хэдэн хүн рүү минь миний нэрийг хашгичин архирахаа боль. Архирмаар байгаа бол яг энд, над руу архир. Тэр архиралт чинь надад яг л бэлэг шиг санагдана  : )

3 comments:

Б.Батзаяа said...

Бэлэг: Арррррр ар арррррр....

Б.Батзаяа said...

Хэн намайг үгээр доромжилно
Хэн намайг үйлээр гутаана
Хэн намайг сэтгэлээр хорсгоно
Тэр бүхэн гэгээрэх болтугай
Шандитэва

ollie said...

баярлалаа бэлгэнд. гүймөн өгөөмөр хүн шүү :Р