Тэр: Би чамаас саллаа.
Би: Яагаад?
Тэр: Яагаад гэвэл миний дуртай кино чамд таалагддаггүй.
Би: За тэгвэл яв даа, би өөрийгөө өөрчилж чадахгүй.

Хэсэг хугацааны дараа тэр эргэн ирнэ.

Тэр: Би чамд хайртай, чамаас хол байж чадахгүй нь.
Би: Гэхдээ би чиний дуртай киног чинь ойлгодоггүй шүү дээ???
Тэр: Тийм гоё киног ойлгодоггүйг чинь би уучилж байна.

Ахиад хэсэг хугацааны дараа,

Тэр: Би чамаас саллаа.
Би: Яагаад?
Тэр: Чи миний хүндэлдэг хүмүүийг ойшоодоггүй.
Би: За тэгвэл яв даа, би өөрийгөө өөрчилж чадахгүй.

Хэсэг хугацааны дараа тэр ахиад л эргээд ирнэ.

Тэр: Би чамд хайртай, чамаас хол байж чадахгүй нь.
Би: Гэхдээ би чиний хүндэлдэг хүмүүсийг тоодоггүй шүү дээ???
Тэр: Тийм хүмүүсийг ойлгох чадваргүйг чинь би уучиллаа.

Ахиад л хэсэг хугацааны дараа,

Тэр: Би чамаас саллаа.
Би: Яагаад?
Тэр: Чи надад таалагдахгүй хувцаснуудыг өмсдөг.
Би: За тэгвэл яв даа, би өөрийгөө өөрчилж чадахгүй.

Хараал идсэн хэсэг хугацааны дараа,

Тэр: Би чамд хайртай, чамаас хол байж чадахгүй нь.
Би: Би чамайг уучиллаа. Одоо явж болно.

2 comments:

MRowan said...

Шалчигнуур гар вэ цаадах чинь. Яг миний тэр шиг :P

Энзо ба Эрх чөлөө said...

Эхний удаад нь чөтгөр лүүгээ тонил гэж хэлэх байсан юм