Чамайг явснаас хойш хүүхэд нас минь намайг хаяад явсан
Хүүхэд насны гэнэн бодлууд надад ирэхээ байсан

Надад дахиад хайртай болооч
Юу ч асуулгүй хүрээд ирээч
Чамд хайртай хэвээрээ
Охин минь

Цаг хугацаа урсан өнгөрсөөр
Чамайг би бага багаар мартсаар
Амьдрал болж л байна
Хайрт минь

Чамайг явснаас хойш хүүхэд нас минь намайг хаяад явсан
Хүүхэд насны гэнэн бодлууд надад ирэхээ байсан

Чиний тухай бодохоор
Өөрийн эрхгүй дуулмаар
Чамтай авхуулсан зургаа хараад
Би өөрөө өөртөө атаархдаг

Чиний мэддэг байсан хүүхэд байхаа би больсон
Чамайг хайрладаг сэтгэл минь зүрхэндээ үлдсэн

Надад дахиад хайртай болооч
Юу ч асуулгүй хүрээд ирээч
Чамд хайртай хэвээрээ
Охин минь

Цаг хугацаа урсан өнгөрсөөр
Чамайг би бага багаар мартсаар
Амьдрал болж л байна
Хайрт минь

Чамайг явснаас хойш хүүхэд нас минь намайг хаяад явсан
Хүүхэд насны гэнэн бодлууд надад ирэхээ байсан

Чиний мэддэг байсан хүүхэд байхаа би больсон
Чамайг хайрладаг сэтгэл зүрхэндээ үлдсэн

0 comments: