Би Америк л явах гэж байгаа бололтой. Нэг газар баахан бичиг баримт бүрдүүлж өгөөд. Тэгсэн хариу нь иржээ. "Тэр газраа хэдээс хэдэн цаг хүртэл ажиллахаа тодорхой бич" гэсэн утгатай. Тэхээр нь тэрийгээ биччихээд нэг ажилтанд нь өгөх гэсэн чинь "Таных буцаагдсан байна, ахиж авку" гээд. "Гүй ээ, цаг л асуусан байна, тэрнээс намайг явуулку гээгүй байна" гээл учирлаад байхын. Нөгөөх нь тоож авдаггүй. Тэгсэн яасан байхнуу, шууд дарга руу нь ороод, даргатай нь секс хийжий ш д, хахахаха. Нэг хачин хөгшин нөхөр байсан. Ядаж байхад ажлынх нь өрөөнд, хүмүүс нь байн байн орж ирж нтр. Нойтон зүүд зүүдлэхдээ тулжээ хөөрхий.

Дараа нь Дидиг зүүдэлж байгаан. Энэ гэхдээ нэг л хачин зүүд байсан. Ямар ч дүрс байхгүй. Хар, цагаан, сараал өнгийн нялгадсан будаг шиг юмнууд л надад харагдаад байгаан. Хоорондоо юугаар холбогдож яриад байгааг бол чөтгөр бүү мэд. Гэхдээ л тэр нэг хачин саарал орчинд дуу нь сонсогдоод байгаан.
Диди: Байгаа газраа байжий, би яваад очий.
Би: За.
...
Диди: Чи хаана байгаан бэ, би сая 330 мянгатаар дайраад өнгөрлөө. Чи байсангүй. 
Би: Арбатын гудамжинд.

Ингэж хэлэнгүүтээ шууд сэрчихсэн. "Юун Арбатын гудамж????" гэж жоохон бодсоноо буцаад унтчихсан.

Тэгээд хуучин Орос боссоо баахан зүүдэлсэн. Хэдэн хүмүүс дагуулж ирээд л, нэг тоглоом тоглох гээд байгаамуу хаашаам оффис дотроо. Тэгсэн манай оффис баахан усаар дүүрчихсэн. Дотор нь тэнэг том амьтан сэлээд л. Загас арай биш байсан байхаа. "Өөрөөгөө цэвэрлэсэн нь дээр байхаа, хүмүүс ирчихээд байхад" гэж надаа хэлэхийн. Би нөгөө нэг сэлээд байгаа амьтнаас нь айгаад байгаа бололтой. Юу байлаа даа, нэг л эвгүй гөлчигөнөсөн амьтан байсымаа. Одоо сайн санахгүй байна. За тэгэс гээл сэрсэн дээ :Ь


2 comments:

menmen said...

Усан дотор юм сэлээд байвал жирэмсэн болно гэсэн үг юм.

menmen said...

Зүүдэнд л дээ...