Ажлаа зүүдэлж байгаам. Манай оффис манай 220-н байранд байдаг болчихсон. Нэг шинэ судалгааны ажил эхлүүлэх гээд, баахан шинэ хүүхнүүд авчихсан. Тэд нар нь нэг л учраа олохгүй бужигналдаад л. Хар тамхи хэрэглэгчдээс судалгаа авахын гэнээ. "Тэд нар нь судалгаа өгөхийн болуу даа" гээл би бодож байна. Өмнөхөн нь шинээр ирсэн 2 хүүхэнтэй муудалцсанаа мэдээд байгаан. Тэгсэн нэг муудалцсан хүүхэн нь хажуугаар өнгөрөх болгондоо л амандаа "Энэ нэг юм муухай аашлах нь аргагүйм байналээ. Архичин юм гэсэн ш д" гээл үглээд байхын. "За одоо уудаг нь үнэн л юм чинь юугаа ч хэлэхэв" гэж бодохын би. Тэгсэн ах /манай захирал/ нэг хүүхнийг загнаад л, юу ч хийж чадахгүй ийм юмнууд байгаад яадийн ухааны юм хэлсэн чинь "Тэгүүл байхгүй болчий" гэснээ нөгөө хүүхэн чинь гал тогооны өрөөний цонхоор шууд үсэрчихдэг байшд. Би сандраал ах руу хараад л, толгойд наян юм орж ирээл. Шууд утгаараа биш ч энэ хүүхний үхэлд бид нар буруутан болж л таараа гэж бодоол. Тэгсэн нөгөө хүүхэн чинь үхээгүй юмуу хаашаам, тэр доор ёолоод л байхым. Тэгсэн ах очсоноо шууд цонхоо хааж нтр. "Эгэм нь хугарчихаад их л өвдөж байгаа байх даа" гэж хажууд байгаа нэг хүүхэн хэлэхийн. Нээрээ одоо бодоод байхад эгэм гэдэг чинь тээр дээр биз дээ. Хажуутлын хүүхэн тэгж хэлэнгээ бүслэхий хавиараа заагаад байсын байшд :Ь За тэрийг тэгээд цаашаа хэн ч тоогоогүй. Би тэгсэн гал тогооны өрөөгөөр явах болгондоо л халтирч унаад байхын. Зүүдэндээ би ер нь бодит амьдрал дээрхээсээ ч мэдрэмж муутай болчдог. Байнга л бүдэрч унаад байдын. Надаас бусад хүмүүс тэрүүгээр зүгээр л яваад байхын. Доошоо харсан чинь би нэг сонин трико өмсчихөж. "Энэнээс л болоод халтираад байх шиг байна даа" гэж бодоол, гал тогооны өрөөний шалыг арчихаар шийдээд. Халтирч унахаасаа болгоомжлоод шалан дээр суугаагаараа хогийг нь шүүрдээд :)) Тэгсэн гэнэт хажуутлын шүүгээний доороос нэг юм хөл рүү хатгаж байна. Шүүгээн доогуур тонгойгоод харсан чинь нэг жижигхэн цонх шиг юмаар цав цагаан толгойтой болчихсон хуучин ажлын ах цухуйж байхын. Тэр хүн тийшээ, нэг намаг шиг юм руу унаад удаж байгааг би мэдэж байгаан. "Тэндээ удаад үс нь цайчихаж дээ" гэж бодоод л. Тэгсэн нөгөө ах "Дээшээ гараад НҮБ-н хүмүүсийг дуудаадахаач. Хэдүүн буруу өрөө рүү нь орчихоод хүн алга гээд байсан байналээ" гэхийн. НҮБ-д л ажилдын болуу даа. Тэгээ хамгийн аймар нь, тэр хүнийг заавал тэр ажлынхан нь л аврах ёстоймуу хаашаам. Би тэгээл, за тэднийх чинь 5 давхарт байдаг гэж бодоол лифтэнд суухаар явж байгаам. Лифт нь жижигхээн дөрвөлжин, нэг хүн өвдгөө тэврээд суух л зайтай. Дээшээ товч дараад байхад доошоо явж маваад. Баахан эргүүтэж эргүүтэж нөгөө хүмүүсийг нь дуудаж өгсөн. Тэгээд гадаа гарсан чинь нөгөө хэдэн шинэ ажилчид маань төмөр зам дээр зам тавиад байцгааж байхын. Юун нөгөө хар тамхичинаас авах судалгаа. Би тэр хэдтэй хэсэг хамт сууж байснаа "Байнга ингэж гадаа ажиллана гэвэл ч хэцүү л юм байна даа" гэж боджийтал утас дуугараад, ах залгаад "Ажилдаа ирээчээ" гэссссс :P


0 comments: