Бүр хар багаасаа найзалсан 3 найз байдаг юм надад. СГ, Н, СС гурав. Гэхдээ уулзаагүй бараг арав гаран жил болж байна л даа. Зүүдэнд орж ирдэг найзууд голцуу л энэ гурав байдаг юм, сонин.

Би СС найзтайгаа явж байгаад толгой өвдөөд, нэг эм  авч уугаад, тэрэндээ мансуураад, бараг газар мөлхөж барин гэртээ орж ирэв ээ. Тэгсэн тэр нь хууль бус мансууруулах эм байсан болж таараад, тэрнийг нь СГ-н гэрийнхэн мэдчихсэн, намайг цагдаад өгнө гэж манай гэрт орж ирж манай гэрийнхэнийг дарамтлаад. Мөнгө л нэхээд байгаа бололтой. Би ч эхэндээ мангар онгироо байлаа, зүгээр л нэг эмийн сангаас авч уусан эм, яав л гэж энээ тэрээ гээл. Тэгсэн СГ-н аав нь "Тэр эмийг чамд Бат-Үүл авч өгөө биз дээ. Чи өөрөө яаж тийм үнэтэй авч чаддаг юм" энээ тэрээ болоод явчихдын. Тэгсэн л гэнэт миний мансуурахаас өмнөх явдлууд санаанд ороод л, би нээрэн Бат-Үүлээр тэр эмийг авхуулсанаа санаж энэ тэр. Хажуугийн өрөөнд босс ирчихсэн намайг дуудаад "Бат-Үүл энэ тэр гэж худлаа биз дээ?" гээл. Би ч муухай царайлаал, үнээн нтр. Тэгсэн би ер нь л юу юугүй баригдаад, ачигдаад шорон шаахнээ. Ээж хөөрхий минь "Зугтаа!" гээл нүдээрээ дохиод байхын. Эгч тэгсэн намайг харж байснаа "Чи яг одоо өмссөн хувцастайгаа гараад явбал амьдарч чадах уу?" л гэж байна. Би ч эргэлзээд. Тэгсэн эгч, "За за, хамт зугтъя, миний ээмэг зүүлтийг зараад ядаж хэд хонож болох байх" гэж байна. Тэгээл эгчтэй гараал зугтлаа. Тэгсэн СГ-н аав, ээж бид хоёрыг харчихдын. Бид 2 ч дүүрсэн хэрэг гээл улаан цайм зугтлаа. Тэгтэл гэрийн хажуугийн машин зам яагаадчийн битүү машинтай болчихсон, нэг тэнэг машин нь ирээд эгчийг мөргөчихлөө. Гар нь нэх эвгүй болчихсон. Тулчихсан л юмуу даа. Би гарыг нь барьж байгаад нэг хүчтэй дараад гайгүй болгоод, хажуугаар нь эгчийг өрөвдөөд болдоггүй. Надаас болж ингэх ч гэж дээ гэж бодоол. Тэгээл эгчийг дагуулаал зугтаалаа. Тэгсэн СГ-ийн гэрийнхэн бөөнөөрөө явж байгаад бид хоёрыг харчихав. Би ч эгчийг үлдээгээл, амиа бодоорой, би ч өнгөрч ухааны юм яриал цаашаа зугтлаа. Тэгсэн Н найз маань гэнэт гараад ирэхийн. "Уучлаарай, чамд хэн эм авч өгсөн тухай би ярьцымаа" энээ тэрээ. Би ч гайхаал, чамд тэгэх ямар хэрэг байсан юм бэ дээ гээл. Тэгтэл СГ найз маань бас гараад ирэхийн. "Манай гэрийнхэнийг уучлаарай. Бид нар гадаад руу гарах гээд, тэгтэл мөнгө хэрэг болоод. Тэгээд чамаар далимдуулж мөнгө олох гээд" гээл бас нэг хачин юм яриал. Миний зугтах ч гэж, байшингаа тойрч явсаар л таарсан. Байшингийн урд талд гараад ирсэн, баахан хүн цуглачихсан, намайг л барих гээд байгаа юм байлгүй. Тэгсэн гэнэт байрны урд байдаг тоглоомын талбай дээрх шавар баавгай амь ороод, надад зам заагаад. Ийшээ яв гээд. Тэрийг нь дагаж явахаар байрны цонхны нимгэхээн төмөр тавцангаар явахгүй бол болохгүй. Тэгээл тэрэн дээр нь хальтиран барин явлаа. Тэгсэн нөгөө баавгай чинь нэг газар очиж зогссоноо, гараа сугандаа хавчуулаад толгой дохиод зогсчдийн. Би тэнд нь очихоороо үхэх юм байна гэдгээ ойлгож байгаан. Тэгээл "Зааз, тэртэй тэргүй үхэж л дуусахаас хойш" гээл унаж үхэх тавцан дээрээ гишгэвээ. Тэгээд үхчих шиг болсон. Тэгснээ гэнэт байрныхаа нөгөө талаас ирж явахын. Хажууд алхаж байсан нэг бацаан надад утасны чихэвч өгөөд, танихгүй хүн шиг зөрөөд өнгөрөхийн. Нөгөөхийг нь аваад зүүсэн чинь СГ-ийн аав ярьж байна. "Бид нар тоглож байсымаа. Дүү чинь яагаад итгээд үхчихвээ" гээл. Эгчтэй ярих гээл андуураад надтай ярьсан болтой. Би ч гайхаал, ууг нь би чинь үхчихээ биз дээ гэж бодоол. Тэгэс гээл сэрсэн дээ чааваас :ъ

4 comments:

Швейк said...

Мэдрэл мэдрэл юм зүүдэлхийн, чи унтахийнхаа өмнө аймаар иддэг байхаа тэ кккк :)

ollie said...

Би 24 цагт ганц л хоол иддий ш д. Тэр нь хаа өдөр 12 цагийн үед:))

Швейк said...

Тэгэж хамаагүй явж байгаад унах вий дээ :)

ollie said...

Оо, унадаггүймоо :v